Nyíri Eszter Stiga vagyok, diplomás óvónő, amatőr író.


A blogon Renesmee és Jacob szerelmének varázslatos történetét olvashatjátok.

„Nessie eléri a felnőttkort, és beleszeret Jake-be. Hogy hogyan bontakozik ki a szerelmük? Itt megtudhatjátok.”

/Aby/



„A szívedet a kezembe helyezted, és én cserébe a sajátom nyújtom neked.”

/Full Moon/

„Elveszve egymásban nem is érzékelték, hogy a kis gyertyák sorra kialszanak, és már csak a telihold fénye ragyog le rájuk.”

/Full Moon/



Jó olvasást, keltsük életre a mesét!



2011. február 27., vasárnap

Novella - Nagymama



Sziasztok!


Meghoztam az újabb (idei első) kiegészítő novellát. Ez most csak egy picinyke szösszenet, egy apró jelenet, amit Aby Bleeding Cometje ihletett. :)

Remélem, hogy ez a picinység is elnyeri a tetszéseteket.

Nagyon várom a véleményeket is, főleg azért, mert kész a következő (és talán utolsó) kiegészítő novella is, és csak akkor teszem fel, ha összejön 10 komment. Akkor viszont rögtön. Szóval érdemes véleményt nyilvánítani! :) A novella címe Mézédes reggel lesz. Azt hiszem, ez sokat elárul.


Közben a főblogon van ám egy újdonság, a Vérvörös Szerelem, ami egy szintén Twilightos mini-regény. Akit érdekel, kukkantson át!


És mivel elfogytak az általam tervezett kiegészítő novellák, várok még ehhez a kis irományhoz ötleteket, vagy kéréseket, ha van valakinek valami, amit szívesen olvasna még Nessie és Jake-kel kapcsolatban.
Valamint egy körkérdésem van még: érdekelne valakit a Full Moon nyomtatott, kötött verzióban? Én magamnak (és Abynek) mindenképp fogok köttetni, mihelyst újra le lesz javítva az egész, és érdekelne, hogy van-e rá igény, és ha igen, mekkora, mert akkor elkezdek gondolkodni a lehetőségeken, hogy hogy és mint lehetne megcsinálni egy FM kötetet.


Jó olvasást a novellácskához! :)





Nagymama


„Ha átváltoztatom Bellát, akkor elveszem tőle az esélyt egy normális életre, gyerekekkel és családdal. Az unokái sosem fogják nagymamának szólítani, és sosem öregedhet meg békességben.”

/Abigel – Bleeding comet; 3/1./



A fiatal pár és a vörös hajú kislány kézen fogva sétáltak Seattle egyik bevásárlóutcáján. Sorra nézegették a kirakatokat, hátha találnak valami kedvükre valót.
A barna hajú nő azon gondolkodott, hogy fogadott nővére vajon mennyire fog megsértődni, ha hazaállít egy újabb „egyszerű” farmerrel, ahelyett, hogy hordaná az általa vásárolt, legújabb divat szerint készített ruhakölteményeket. Ráadásul Sarah-t is meg akarta lepni valami szolidabb összeállítással, hogy könnyebben beolvadhasson a normális gyerekek közé. Már ha normálisnak lehet mondani azokat, akikkel unokái leggyakrabban játszottak – a törzs gyermekeit.

Bella lepillantott a vörös hajú, alacsony kislányra, és a mosolyából rájött, hogy elrontotta – mivel egymás kezét fogták, Sarah hallhatta a gondolatait, és odalett a meglepetés.
- Nagyi, ne aggódj! Majd valahogy leszereljük Alice-t – mondta neki mosolyogva.

Edward felkapta a fejét a mondatra. Emlékezett még egykori félelmeire – mielőtt átváltoztatta Bellát, ez volt a legfőbb ellenérv számára: hogy nem lehet családja… az unokái sosem fogják nagymamának szólítani.
Lelke egyetlen pillanat alatt felmelegedett, ahogy elnézte feleségét és ezt a kicsi lányt, aki örökölte az ő hajszínét és valamilyen formában a képességét. De előle még Bella sem védekezhetett; különös keveredése a géneknek.

- Halkabban, Sarah! – figyelmeztette nagyanyja játékosan a kislányt. – Azt még el tudjuk hitetni, hogy a szüleid vagyunk, de hogy nagyszülők… Nem vagyunk még olyan öregek – mosolyodott el, majd férjére nézett. – Vagyis… te már elég idős vagy hozzá – nevetett fel, miközben tovább folytatták sétájukat.

Bella, rövid koncentrálás után, megnyitotta az elméjét Edwardnak, és hagyta, hogy a gondolatai szabadon elérjenek hozzá. Visszaemlékezett Sarah előző mondataira és velük együtt arra a végtelen szeretetre és örömre, melyet érzett… és érez folyamatosan.
Pár pillanatig hagyta, hogy a boldogság szelíden betöltse lelküket, aztán visszaengedte a mentális pajzsot.

Edward egy feleslegesen mély levegőt vett, majd halk sóhaj kíséretében kiengedte. Egykori félelmei mára semmivé lettek – habár Bella soha nem fog megöregedni, az unokái nagymamának szólítják.

Békesség van.











_@/"

12 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nagyon aranyos lett! :]
    A FM pedig.. engem érdekelne nyomtatva. :D
    Ej, milyen tartalmas kommentet sikerült itt összehoznom. :'D Na további szép napot. :D
    Üdv.: ewoO

    VálaszTörlés
  2. Szia Drága!

    Ez egy olyan aranyos kis novella. Olyan jó egy ilyen egyszerű kis életképet olvasni róluk. Edward végre megnyugodott, hogy mégis csak nagyszülők lettek, nem vett el Bellától semmit,hallhatja azt a szót, hogy nagymama. Tényleg árad a novellából a béke, és a szeretet. Örülök, hogy olvashattam. Természetesen szeretném a Full Moont nyomtatva.

    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  3. szia!

    nagyon aranyos lett ez a kis novella, annyira jó olvasni h milyen boldogok és örökre azok maradnak!
    és várom a másik novellát is:D
    én pl arra gondoltam h írhatnál sarah & josh novellát-szívesen olvasnék olyat is!

    puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Eddig csendes olvasó voltam.

    Annyira tetszik, ahogy fogalmazol és tényleg eltölt a békesség, amiről írtál. :)

    Engem is érdekelne a FM nyomtatva! :)))))))

    Általában könnyen jönnek a szavak, ha komit írok valakinek, de most még gördülékenyebben, mert van miért és miről.

    Ha metrót említ valaki, rögtön beugrik a zombis novellád. :D Főleg, hogy este olvastam... Gondolhatod, hogy be voltam egy kicsit tojva, ha megzörrent valami. :DDDDDDD

    Jó néhányan írnak blogspoton, de kevés az olyan tehetséges írónő, mint te, aki érzéseket tud átadni, és élvezettel lehet olvasni az írásait. :)

    Puszi.

    VálaszTörlés
  5. Majdnem elfelejtettem...

    Én szívesen olvasnék még FM novellákat. ;)

    VálaszTörlés
  6. szia Stigu!

    nagyon tetszik ez a novellád is ugyanúgy mint ahogy a többi is!annyira jó h ennyire boldogok és szeretik egymást!
    szívesen olvasnék akar milyen fm-novellát, az új nemzedékes nekem nagyon bejött, nem gondolkodtál rajta h esetleg még folytasd azt?

    Puszika:B

    VálaszTörlés
  7. Szia Stigu! :))

    Eddig nem is vettem észre, hogy van új novella... ha ezt hamarabb tudom! :)
    Nagyon kis aranyos lett, nekem nagyon tetszett. Jó volt ilyet is olvasni! :)
    Hmmm... hmmm... FM novella :) Nekem annyi ötletem lenne :D Én állandóan velük álmodok... csak valahogy már nem tudom papírra(monitorra) vetni ezeket :/
    Szóval... mi lenne a ha a következő egy...
    Jake meglepetés romantikus est lenne Nessie-nek? :$ Gyertya fényes vacsi, fürdőzés... szeretkezés :$ Naaaa *nagyon szépen néz*

    Az FM kötet engem is nagyon érdekelne! ;)

    Puszi: Hencii

    VálaszTörlés
  8. Ugyanúgy tetszett ez a novella is, mint a korábbiak, szívesen olvasnék még többet :)
    "Bella nagyi" :D

    VálaszTörlés
  9. szerintem ez is nagyon szupi lett, mint ahogy minden írásod, imádom ahogy írsz...
    úgyhogy írjatok komikat mert kíváncsi vagyok a "mézédes reggelre" is!

    puszika

    VálaszTörlés
  10. ÓÓÓÓ ez nagyon édes ^.^<3
    Engem is érdekelne az FM kinyomtatva ;) *nagyon-nagyon* :p
    és a novik, amiket írsz nagyon szupik!!!! <3
    puszi Bree.

    VálaszTörlés
  11. tegnap nem tudtam elolvasni, pedig nagyon vártam, de most bepótoltam, nagyon szép lett, tiszta happy end!
    olvastam a kis részletet a kövi novellából, nagyon-nagyon várom, biztos izgi lesz!

    Kata

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok!

    Nahát, először is minden elismerésem a tietek; bő egy nagy alatt összejött a 10 komment, úgyhogy ahogy ígértem, jön az új novella. :)
    Köszönöm, hogy ilyen buzgók voltatok. :)

    Próbáltam átadni azt az élményt ebben a novellában, amit egy szülő/nagyszülő érezhet, bár egyikben sincs még tapasztalatom…

    És olyan jó sok ötletet írtatok nekem, hogy még 3 új kiegészítő novellácska fog valószínűleg születni. Kettő új generációs, egy pedig Nessie-Jake-es. :)
    Igyekszem hamar elkészülni majd velük, de egyelőre most a Tündérmesémen dolgozok gőzerővel, hogy a hétvégén lehessen frisselni (remélem, összejön).

    Delia!

    Ha szereted a zombis novellákat, van egy jó hírem: épp születőben van a következő szemszög – Susanna részlete. És most nagyon úgy néz ki, hogy a történet regénnyé növi ki magát. Az alapötlet már megvan, csupán meg kell írni… és még nem tudom a végét, de az csak részletkérdés. :D
    Amúgy én még a mai napig is körbenézek, ha metrón utazok… keresem a zombikat. :D

    Köszönöm még egyszer, hogy ilyen sokan írtatok és ilyen szépeket. Akkor még ma érkezik a másik novella, a Mézédes reggel. :)


    Puszi: Stigu _@/”

    VálaszTörlés